دعوآمون شد.... گفتم:
دیگهu200d نه منu200d نهu200d تو ❌✖
گفت: میخوآمتu200d دیوونــــه ❤
گفتم: ولی من نمیخوآمِتu200d
فقط هر چیu200d داریو بردآر و برو
اومد سمتم....
بغلمu200d کرد انداختم رو شونشو رآه افتاد برهu200d
گفتم: دیـــــوونه چیکآر میکنی؟
منو بزآر زمین
گفـت: مگهu200d نگفتیu200d همه چیتو بردآر و بــــرو
منم همیـــــن کار رو کردمــ ^_^
من و تو و عاشقی ...ما را در سایت من و تو و عاشقی دنبال میکنید
برچسب: هر چی دارید و ندارید بپوشید,هرچی داری رو کن,هرچی دوست داری,هرچی دوست داری بیار,هرچی لازم داری,هر چی دوس داری,هرچی دوست داری بگو, نویسنده: بازدید: 15