
xa0 دعوآمون شد.... گفتم: xa0 دیگهu200d نه منu200d نهu200d تو ❌✖ xa0 گفت: میخوآمتu200d دیوونــــه ❤ xa0 گفتم: ولی من نمیخوآمِتu200d xa0 فقط هر چیu200d داریو بردآر و برو xa0 اومد سمتم.... xa0 بغلمu200d کرد انداختم رو شونشو رآه افتاد برهu200d xa0 گفتم: دیـــــوونه چیکآر میکنی؟ xa0 منو بزآر زمین xa0 گفـت: مگهu200d نگفتیu200d همه چیتو بردآر و بــــرو xa0 منم همیـــــن کار رو کردمــ ^_^...
ادامه مطلب